Jos tää on viimeinen ilta, kun saan kuunnella musiikkia mun omassa kodissani, niin sen teen!

Annoin hyvälle ystävälleni Tiinalle osoitteen tänne, eli jos hän kommentoi niin kiva:)

Päivä oli tosi paskamainen. Ahdisti, oli surullinen ja masentunut olo. En vaan voinut jäädä kotiin, tiesin siipan tulevan joskus 7 maissa, oli pakko mennä pois. En kestä sitä, en jaksa! Jotain asioita olis vaan pakko sopia. En tiedä miten voin nähdä koko ihmistä.

Kun vaan on niin ikävä!!! Rakastan sitä ihmistä.....moni varmaan kysyis, että minkä takia? Sen takia, että se on mun paras ystävä. Kaipaan niitä iltoja, kun istuttiin tässä sohvalla ja puhuttiin kaikesta. Kun se kysyi, haluanko tulla sen kainaloon istumaan. Kun kysyin siltä, mentäiskö nukkumaan. Kun se kysyi saako se tulla tosi lähelle. Vittu!!! Kun se sanoi, että rakastaa minua. Minua!!! Kaipaan MUN elämää. Kaipaan sitä ihmistä MUN elämääni. Mulla on ikävä kaikkea yhteistä. Puutarhaa, saunaa, autotallia. Autotallia!! Vittu että ohminen on tyhmä.

Kaiken totuus on kuitenkin se, että tuon ihmisen kanssa minä olen elänyt elämäni parhaat vuoteni. Tiedän ja ymmärrän järjellä, että kaikki on vapaaehtoista. Mutta se, että se nainen muutti mielensä....se tekee siitä mun vihollisen. Saatanan tekohetero!!! On tässä ihmeissään muutkin kuin sinä ja te. Saatanan lumppu. ääliö.Pakko päästää höyryjä ulos :(

Tiedän kyllä ettei hän ole kuin 3/4 syyllinen. Mutta mulle kaikki.

Minä rakastan sitä ihmistä. Siis sinua.